Първоначално публикувано от viktorivanov
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Датчик за АБС-са
Collapse
X
-
-
Първоначално публикувано от 33Dandy Покажи съобщениеМалка поправка - подава импулси с определена амплитуда и честота - зависеща от скоростта на въртене. И точно това се влияе най-много от описаните от колегата положения. Не дай си боже да попадне грес с метални стружкиСпоред мен този датчик при алфата 156-цата е доста недомислен и уязвим.
Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive
Comment
-
Първоначално публикувано от viktorivanov Покажи съобщениеКолегата е прав , датчика е индукционен. Той е свързан с ЕБУ - ел. блок за управление като му подава напрежение. Най-малката влошена връзка - замързена букса , пречупен проводник итн. води до увеличаване на съпротивлението във веригата , намаляване на напрежението , което се подава към блока , а той е доста чувствителен към това и записва грешка.
Comment
-
Първоначално публикувано от viktorivanov Покажи съобщениемерси за поправкатаСпоред мен този датчик при алфата 156-цата е доста недомислен и уязвим.
Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеС риск да те разочаровам,но датчиците на ABS-ите на всички каруци са все на тоя принцип,тоест принципно си прилича,а освен това и всички датчици на валовете са на същия принцип(датчици на Хол)Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive
Comment
-
Първоначално публикувано от viktorivanov Покажи съобщениеДатчика за положение на коляновия вал и в някои случаи и на разпределителния ако има са на този принцип - на датчика на хол ( ефект на Хол ) , а мисълта ми беше самото разположение на датчика и това , че той е много слабо защитен.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Ползвай търсачкатаааа
http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F0%FA%E6%E4%E0
Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщениеДатчика е най обикновен хол сензор, а вместо метална назъбена гривна, има магнитна гумена гривна върху вътрешната капсуловка на лагера на главината. Финните метални стружки полепват по нея и с времето ръждясват. Железният оксид е магнито проводим и датчика почва да пропуска по някой импулс. Изчисти внимателно вътрешната капсуловка на лагера до гума ! ( ще видиш магнитните лентички как са полепили ръжда) .
Изчисти и гърба на самият датчик от ръжда, тъй, като това също променя характеристиката му.
Естествено, не омаловажавай механично прекъсване в букса/кабел.
Успех .
Comment
-
Мерси на всички за отговорите . Проблема вече е решен !
Оказа се доста елементарен .
Беше прекъснат кабела точно пред амортисьорната стойка , стоеше като набоден с отверка от някой невнимателен майстор ,явно дупката просто го е провокирала за да прекъсне напълно .
Оправих го с термосвиваем шлаух и отгоре малко изолирбланд , въпреки ,че и термошлауха му е предостатъчен.156 sportvagon 1.9jtd
Comment
-
Колега, имах абсолютно същия проблем и протритото беше на същто място. Първо си помислих, че е от някой майстор, но ми направи впечатление, че вътрешният ръб на джантата ми е доста излъскан, а този кабел стърчеше малко от ... май шенкел се води това желязо. Та ми хрумна, че е протрит и го привързахме със свинска опашка за по сигурно. Малко е грозно и живот и здраве ще го заменя със здрав кабел сигурно. Но твойта тема ми беше много полезна2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
sigpic
Comment
-
Колеги, понеже и на мен ми светна лампата на АБС-а и диагностиката показа повреден преден ляв датчик - все още не съм го гледал, но ако се окаже, че датчика е за смяна след като се провери за замърсяване или прекъсване на кабела и буксите, се свали датчика и с него да търся друг предполагам няма да има проблем да се кара автомобила - просто няма да има АБС? И още нещо...за да се стигне до него трябва да се свали джантата предполагам като гледам снимките? Благодаря предварително!Last edited by Telerig; d.m.y г., 19:37.
Comment
-
Първоначално публикувано от Telerig Покажи съобщениеКолеги, понеже и на мен ми светна лампата на АБС-а и диагностиката показа повреден преден ляв датчик - все още не съм го гледал, но ако се окаже, че датчика е за смяна след като се провери за замърсяване или прекъсване на кабела и буксите, се свали датчика и с него да търся друг предполагам няма да има проблем да се кара автомобила - просто няма да има АБС? И още нещо...за да се стигне до него трябва да се свали джантата предполагам като гледам снимките? Благодаря предварително!
Да, гледа се при свалена джанта, освен ако нямаш подемник.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
Comment